Üdv...

Nem vagyok nagyon jó a bemutatkozó szövegekben, szóval nézzétek el nekem!
Egy novellás bloggal álltok/ültök/fekszetek szemben, ígérnék én csillagos holdpitét is, de az ígéretekben sem vagyok jó. Annyit mondanék, hogy találkozhattok majd itt rendes, non-fiction történetekkel és fanfictionökkel szintúgy. Az is lehet, hogy lesznek majd hosszabb történeteim. Mint említettem, nem teszek ígéretet.
Remélem, hogy az agyszüleményeim nem rémítenek el senkit.

Lucia

Oldal adatok

Író / szerkesztő: Lucia Summer
Cím: I promise nothing [A név eldöntését köszönöm Rhyssa Gray-nek]
Fejléc: random kép Pinterestről
Design: Agata
Átalakította: Lucia Summer
Novellák érkezése: Változó
Nyitás: 2017.
Zárás: -

FIGYELMEZTETÉS: A blogon előfordulhat (leginkább az) szexuális tartalom, trágár szavak, meleg kapcsolatok

Csevegő

Lelkes olvasók

Ahol még ott vagyok

Nézettség

Aki ezeket pötyögte

Fotóm
“I cannot be destroyed, I am invincible.”

Csillagkép

Fandom: Gravity Falls [Reverse Falls!AU]
Páros: Dipper[Gravity Falls]/Will[Reverse Falls]
Korhatár: nincs
Terjedelem: 100 szó
Történet: Will fél az esti sötétben, ezért bebújik Dipper mellé.
Megjegyzés: Én imádom ezt a shipet, kár, hogy alig létezik.

Dipper a plafonra festett csillagait fürkészte, csillagképeket keresett. Mabel próbálta úgy festeni őket, mintha az igazi égbolt lenne.
Nem is figyelt rá, amikor az ágya mocorogni kezdett. Néha Mabel még bebújt mellé, ha kint vihar volt, de az idő csendes és nyugodt volt, így egy pillanatra szívét ijedtség fogta el.
A takaró alól egy kék hajkorona bukkant elő, majd egy álmoskás Will. Fejét Dipper hasára fektette, karjaival átkarolta a fiú derekát. Amint elhelyezkedett, el is aludt. Dipper mosolyogva simított végig az alvó fiú selymes fürtjein, majd lejjebb csúszott, hogy magához ölelhesse. Nem tartott sokáig, hogy Dipper is mély álomba zuhanjon.

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése